8282

вартість дзвінка за тарифами вашого оператора

Реєстрація майстра

Питання та відповіді

Нові параметри супутникового прийому для телеканалів
Параметри супутникового мовлення телеканалів 1+1, ПлюсПлюс, Уніан, Бігуді, Music Box, O-TV:
  • cупутник - Astra 4A (SES Sirius). У деяких моделях тюнерів може називатися «Sirius 2/3» та «Sirius 4»;
  • орбітальна позиція - 5° сх. д.(E)(у деяких тюнерах може позначатись як 4.8°);
  • частота - 11766 МГц;
  • символьна швидкість – 27,5 Мсимв/с (MSymb/s) або 27500 ксимв/с (ksymb/s);
  • поляризація - горизонтальна (H);
  • FEC - ¾;
  • модуляція - DVB-S (QPSK).

Параметри супутникового мовлення телеканалів СТБ, Новий канал, ICTV, М1, М2, QTV, 24 канал, ТОНІС:
  • cупутник – AMOS-3. У деяких моделях тюнерів може називатися «AMOS», «AMOS 1», та «AMOS 2»;
  • орбітальна позиція - 4°W;
  • частота – 11 176 МГц;
  • символьна швидкість - 30,0 Мсимв/с (MSymb/s), або 30000 ксимв/с (ksymb/s);
  • поляризація - горизонтальна (H);
  • FEC - ¾;
  • модуляція - DVB-S (QPSK).
Після сканування з новими параметрами канал "1+1" з'явився у списку, але на ньому немає зображення
Замість частоти 11766 введіть частоту 11765 та проскануйте канали ще раз. У кінці списку каналів з'являться "1+1", "ТЕТ", "2+2", "Уніан", "Бігуді", "ПлюсПлюс", "Music Box" та ін. Після цього видаліть зі списку раніше додані телеканали і залиште щойно проскановані. На щойно доданому каналі "1+1" зображення повинно з'явитись
При скануванні транспондера не з'являється ще один канал "1+1" у списку телеканалів
Найімовірніше, канал "1+1" з'явився у списку радіоканалів. Видаліть його, будь-ласка (порядок дій - згідно інструкції з видалення телеканалів, тільки треба обрати радіоканали), та перескануйте транспондер ще раз. Після цього телеканал "1+1" повинен з'явитись у кінці списку телеканалів.
З якою метою створено telemaster.com.ua?
Телевізійні канали в Україні поширюються за допомогою різних технологій, зокрема через супутник. У парку супутників, які обслуговують територію України, в 2016 році очікуються зміни. Внаслідок цих змін параметри супутникового сигналу деяких українських каналів можуть змінитися.
Якщо ви користуєтеся супутниковою антеною, при змінах параметрів супутникового сигналу каналів вам буде необхідно переналаштувати параметри їх прийому у вашому домашньому ТВ-тюнері.
На сайті telemaster.com.ua будуть зібрані інструкції по налаштуванню ТВ-тюнерів. Ця інформація буде уточнюватися з телеканалами, які змінюють параметри супутникового сигналу, оновлюватися і поповнюватися на нашому сайті.
Як користуватися сайтом?
На сайті telemaster.com.ua розміщуються інструкції телеканалів по налаштуванню нових параметрів мовлення на тюнерах супутникового ТБ. Інформація буде оновлюватися у вигляді текстових і відео інструкцій для телеглядачів. За допомогою інструкцій ви зможете переналаштувати ваш ТВ тюнер самостійно.
Ті телеглядачі, які не зможуть переналаштувати свій тюнер самостійно, можуть потребувати допомоги майстра по супутниковому телебаченню для переналаштування тюнера і / або інших робіт з налагодження, ремонту своєї супутникової системи.
Майстер, зареєстрований на сайті telemaster.com.ua, і його контактна інформація доступні відвідувачам сайту.
Які зміни відбуватимуться у найближчий час, як допоможе мені цей ресурс?
В найближчий час більш ніж 40 українських телеканалів змінюють параметри супутникового мовлення. На ресурсі викладені нові параметри мовлення та інструкції з налаштування телеканалів з новими параметрами супутникового мовлення.
Крім того, у 2017р. заплановане повне відключення аналогового телевізійного мовлення (термін повного відключення до 30 червня 2017р.). Абонентам аналогового телевізійного мовлення доведеться вибирати альтернативні варіанти прийому та перегляду телевізійних програм. Наш ресурс допоможе у виборі.
Як переналаштувати канали?
Прийом супутникового телебачення ведеться через тюнер. Тюнер – це невеликий пристрій, що під’єднано до телевізора. На передній панелі тюнера знайдіть назву моделі вашого тюнера. Після цього знайдіть ваш тюнер у списку тюнерів. Якщо вашого тюнера немає у списку, можливо, він належить до моделі, що не дуже поширена на ринку, або до застарілих моделей. У цьому випадку пропонуємо скористатись загальною інструкцією (текст / відео), або звернутись по допомогу до майстра.
Я не знайшов інструкцію до свого тюнера, що робити?
Ми розмістили на сайті інструкції до найбільш поширених моделей тюнерів, що використовуються зараз в Україні. Можливо, ваш тюнер належить до моделі, що не дуже поширена на ринку, або до застарілих моделей. У цьому випадку пропонуємо скористатись загальною інструкцією (текст / відео), або звернутись по допомогу до майстра.
У мене телевізор із вбудованим тюнером. Як його налаштувати?
У цьому випадку, меню налаштування тюнера вбудоване у меню телевізора. Скористайтесь, будь-ласка, інструкцією з експлуатації Вашого телевізора та знайдіть у меню відповідний розділ. Якщо ви вперше налаштовуєте нове (неналаштоване обладнання), то, щоб зрозуміти загальні принципи налаштування, використайте інформацію, наведену в універсальній інструкції з налаштування тюнерів (текст / відео). Якщо ви робите це вперше на вже налаштованому обладнанні - радимо звернутись по допомогу до майстра.
Як мені знайти майстра?
Перейдіть до розділу «Знайти майстра». У віконці пошуку введіть назву вашого населеного пункту. Натисніть «Знайти майстра» під віконцем пошуку. Ви перейшли на сторінку зі списком майстрів, що обслуговують ваш населений пункт. Передзвоніть до майстра, та домовтесь з ним про налаштування вашого тюнера. Послуга виїзду майстра платна. Плату за послугу встановлюють самі майстри, тож вартість послуги у різних майстрів може бути різна.
Мого міста немає у списку населених пунктів, як мені викликати майстра?
Ми намагаємось знайти майстрів у всіх районах України. Може статись, що у кількох нечисленних районах на даний момент немає майстрів (майстер у відпустці, хворіє, тощо). У такому випадку пропонуємо шукати майстрів у найближчих районах.
Як викликати майстра?
Відповідь: Відвідувачі сайту звертаються безпосередньо до майстра за вказаними ним на сайті телефонами. У разі, якщо вам необхідна допомога майстра, зробіть наступне:
  1. перейдіть на сторінку «Знайти майстра» ;
  2. введіть назву вашого населеного пункту у вікні пошуку;
  3. виберіть майстра зі списку;
  4. зв'яжіться з майстром за вказанним номером телефону.
Як скасувати / перенести виїзд майстра?
Зв'яжіться з майстром, з яким ви домовлялися про виїзд.
Як оплатити замовлення?
Інформаційний ресурс telemaster.com.ua не регулює фінансові взаємовідносини між майстром і клієнтом. Оплата проводиться за домовленістю клієнта з майстром.
Що робити, якщо майстер не приїхав або виконав роботу неякісно?
Відповідь: Ви можете оцінити роботу майстра за допомогою рейтингу або відгуку на сторінці майстра. Сайт залишає за собою право модерації рейтингів і відгуків.
Я - майстер. Як користуватися сайтом?
Якщо у Вас є бажання надавати послуги з налаштування супутникового обладнання, або ви вже надаєте такі послуги, пропонуємо зареєструватись на нашому сайті.
Майстер, зареєстрований на сайті telemaster.com.ua, і його контактна інформація будуть доступні відвідувачам сайту. Відвідувачі сайту звертаються до майстра безпосередньо за вказаними ним телефонами.
Telemaster.com.ua є інформаційною площадкою, за допомогою якої абонент супутникового прийому отримує інформацію щодо налаштування свого супутникового обладнання.
Яку кількість замовлень я отримаю?
Ми працюємо над просуванням telemaster.com.ua в регіонах України. Сайт не фільтрує замовлення, Ви отримаєте натуральний потік звернень користувачів.
Як підвищити привабливість мого профілю?
При реєстрації на сайті вкажіть максимально точну інформацію про себе. Наявність фотографії в профілі майстра важлива для ваших клієнтів - так вони будуть впевнені, що майстер, який приїхав за викликом - саме той, до якого вони звернулися на сайті. У картці майстра є його рейтинг та відгуки про нього. Високий рейтинг і позитивні відгуки важливі для збільшення кількості замовлень.
Як отримати високий рейтинг і позитивні відгуки?
Майстру необхідно якісно виконати замовлення. Після виконання замовлення попросіть клієнта оцінити вашу роботу на сайті telemaster.com.ua за допомогою виставлення рейтингу або написання відгуку про Вашу роботу.
Як відмовитися від замовлення?
Будь ласка, повідомте клієнтові, що на даний момент Ви не можете виконати замовлення. Клієнт може звернутися до іншого майстра в вашому регіоні.
Як я можу видалити / змінити свої контакти з сайту?
Зверніться до координаторів майстрів електронною поштою info@telemaster.com.ua або передзвоніть на Лінію Підтримки Майстрів (050 480 82 82, 093 170 82 82, 067 011 82 82).
Кому я можу поскаржитися / написати щодо роботи сайту?
Зверніться до координаторів майстрів електронною поштою info@telemaster.com.ua або передзвоніть на Лінію Підтримки Майстрів (050 480 82 82, 093 170 82 82, 067 011 82 82).
Як я можу розмістити мої контакти на сайті?
Для розміщення інформації про вас, як про майстра, необхідно зробити наступне:
  1. пройти реєстрацію на сайті в розділі «Реєстрація майстра».
  2. заповнити анкету, яку ви отримаєте електронною поштою;
  3. пройти сертифікацію і отримати ID номер Майстра;
  4. Реєстрація завершена, ваші контакти опубліковані на сайті.
Я вже зареєстрований на сайті. Як можна додати свою фотографію?
Відправте, будь ласка, фото на email info@telemaster.com.ua
Для ідентифікації обов'язково потрібно вказати ПІБ, номер телефону, який був вказний при реєстрації.
Я пройшов реєстрацію (відправив свою анкету) кілька днів тому. Коли мені зателефонують?
Внесення змін на сайт відбувається протягом 5 робочих днів. Команда Телемастер робитиме все можливе для того, щоб внести зміни в найкоротші терміни.
Як відбувається сертифікація?
З вами з зв'яжеться по телефону координатор майстрів. Він задасть вам ряд питань, щоб перевірити ваш досвід в роботі з системами супутникового телебачення.
Що таке ID?
Це особистий унікальний номер майстра на сайті telemaster.com.ua.
Чи можлива реєстрація юридичної особи в якості майстра?
Так. Зверніться до координаторів майстрів електронною поштою info@telemaster.com.ua або передзвоніть на Лінію Підтримки Майстрів.
Чи є правила для публікації відгуків?
Відгук про роботу майстра може залишити будь-який зареєстрований користувач сайту. Сайт залишає за собою право модерації відгуків. Якщо у майстра виникають питання, що стосуються відгуків, він може звернутися до координаторів майстрів електронною поштою за адресою info@telemaster.com.ua або передзвонити на Лінію Підтримки Майстрів.
Якщо отриманий незаслужений відгук, що робити?
Сайт залишає за собою право модерації відгуків. Якщо у майстра виникають питання, що стосуються відгуків, він може звернутися до координаторів майстрів електронною поштою за адресою info@telemaster.com.ua або передзвонити на Лінію Підтримки Майстрів.
Майстер самостійно встановлює ціну за послугу?
Так, вартість виїзду майстра і робіт на місці встановлюється майстром самостійно, але при цьому клієнт має право вибору і може запросити вартість виїзду і робіт у кількох майстрів в районі.
Навіщо додавати фото?
Наявність фотографії в профілі майстра важлива для клієнтів: це дає можливість клієнту побачити майстра перед візитом. Ваша фотографія додасть вам довіри потенційних клієнтів.
Які вимоги до фото?
Ми рекомендуємо розміщувати фото, аналогічне фотографіям для офіційних документів (паспорт, віза). Аватари, неякісні фото, малюнки і т.д., а також зображення, що містять рекламний зміст, розміщені не будуть.
Якщо клієнт відмовиться платити, хто буде відшкодовувати витрати?
telemaster.com.ua - інформаційний ресурс. Сайт не регулює вартість замовлень і не несе відповідальності по їх оплаті. Вартість замовлення, час виїзду і умови роботи майстру необхідно обговорювати безпосередньо з клієнтом.
Скільки я буду заробляти? / Є плата за розміщення моїх контактів на сайті?
Ми не беремо грошей за розміщення контактів майстрів на сайті і не встановлюємо ціни сервісних робіт. У клієнта є право звернутися до іншого майстра в вашому регіоні для порівняння вартості.